azia.az
azia.az

İran Naxçıvan vasitəsilə Fars körfəzi-Qara dəniz layihəsinin işə salınmasına imkan verməyəcək-İRANŞUNAS

31-01-2022, 11:46

İran Naxçıvan vasitəsilə Fars körfəzi-Qara dəniz layihəsinin işə salınmasına imkan verməyəcək-İRANŞUNAS
Veteninfo.az xəbər verir ki, Ermənistan Zəngəzur Dəhlizinin işə salınması üçün Azərbaycanın həyata keçirdiyi ardıcıl siyasəti durdurmağın yollarını kimi,müxtəlif ekspertlərin dili ilə Azərbaycanla-İran arasındakı mövcud siyasi münasibətləri pozmaqda görür.Elə bu səbəbdəndir ki,ermməni mediasında ardıcıl şəkildə qıcıqlandırıcı açıqlamalar,məqalələrə daha çox yer verilir.. Belə açıqlamalardan birini də İrəvan Dövlət Universitetinin İranşünaslıq kafedrasının müdiri Vardan Voskanyan Sputnik Ermənistan-a müsahibəsində bildirib.

İranşunas deyib ki, İran Fars körfəzi-Qara dəniz multimodal nəqliyyat dəhlizinin marşrutunu dəyişməyi və onu Naxçıvandan keçirməyi planlaşdırmır. Bu səbəbdən Tehran Şimal-Cənub magistralının tikintisi layihəsinin Ermənistan tərəfindən tamamlanmasına xüsusi önəm verir.

Vardan Voskanyan belə bir açıqlamasını isə İranın Ermənistandakı səfiri Abbas Bədəxşan Zohurinin Ermənistan ərazisindən keçən alternativ tranzit yollarının vacibliyini qeyd etməsi ilə bağlı verdiyi müsahibə ilə əlaqələndirir.

O bildirib ki,İranlı diplomat da açıqlamasında bəyan edib ki,Tehranın Şimal-Cənub magistral yolunu özündə birləşdirən Fars körfəzi-Qara dəniz beynəlxalq nəqliyyat dəhlizi proqramı nəqliyyat kommunikasiyalarının inkişafında böyük rol oynaya bilər.

Voskanyan hesab edir ki, Tehran diplomatının dili ilə həm İrəvana, həm də Bakıya mesaj göndərib: “İran Şimal-Cənub istiqamətini Fars körfəzi-Qara dəniz dəhlizinin reallaşdırılması üçün əsas istiqamətlərdən biri hesab edir. Odur ki, İrəvanla Bakı arasında Meqri vasitəsilə dəmir yolu əlaqəsinin bərpası avtomobil layihəsinin həyata keçirilməsinə təsir göstərməməlidir”.

Onun sözlərinə görə, Tehran açıq şəkildə bildirib ki, multimodal dəhliz (Hindistan-İran-Ermənistan-Gürcüstan-Bolqarıstan) bu hissədə dəmir yolu işə salınsa belə, Naxçıvandan yox, Sünikdən (Zəngəzurdan) keçməlidir.Qafanda konsulluq açmaq niyyəti də Sünik (Zəngəzur) bölgəsinin İran üçün əhəmiyyətindən xəbər verir”. Voskanyan hesab edir ki, Ermənistan da İranın əhval-ruhiyyəsini nəzərə almalı və İran dəhlizini Sünikdən Zəngəzurdan Naxçıvana “ötürəcək” addımlar atmamalıdır.

Voskanyan onu da deyib ki, ədalət naminə qeyd etmək lazımdır ki, nəzəri cəhətdən “Fars körfəzi – Qara dəniz” multimodal nəqliyyat dəhlizi (Hindistan-İran-Ermənistan-Gürcüstan-Bolqarıstan) Meğri və Naxçıvandan (Ermənistan-İran dəmir yolu xətti ilə Culfada yerləşən hissədə) dəmir yolu layihəsinə qoşula bilər. ). Bundan əlavə, bu, dəhlizin uzunluğunu qısaldır.

Voskanyan əmindir ki, belə bir plan İranın xoşuna gəlmir. Tehran Sünik (Zəgəzur) vasitəsilə Ermənistanla birbaşa əlaqənin tərəfdarıdır: “Ona görə də Avropaya Verxniy Lars keçid məntəqəsindən – red.) gedən dəhliz Ermənistandan keçirsə, o zaman yalnız onun cənub hissəsindən – Sünikdən (Zəngəzurdan)keçir. Eyni zamanda İran Ermənistanla Naxçıvandan keçməklə dəmir yolunun heç bir dəhlizsiz çəkilməsinin əleyhinə çıxmayacaq”. İranşunas onu da vurğulayıb ki, Azərbaycanın Naxçıvanla, daha sonra isə Ermənistan vasitəsilə Türkiyə ilə birbaşa əlaqə qurması üçün Meğridə dəmir yolunun bərpası da lazımdır. Bunu təkcə İrəvanda deyil, Tehranda da başa düşürlər.İran dəmir yolunun hələ də işə salınacağı təqdirdə Türkiyənin bu istiqamətdə təsirinin genişlənməsinin qarşısını almağa çalışır”.


OXŞAR XƏBƏRLƏR
XƏBƏR LENTİ
BÜTÜN XƏBƏRLƏR

MARAQLI
TƏQVİM
MƏZƏNNƏ
 Valyuta məzənnəsi