Təhlükəsizlik kəməri necə qoruyur?- TƏFƏRRÜAT
İlk təhlükəsizlik kəməri insanları taksidə saxlamaq məqsədi daşıyan Claghorn təhlükəsizlik kəməri idi.
Sfera.az bildirir ki, ilk təhlükəsizlik kəməri patenti 1885-ci il fevralın 10-da Edvard J. Claghorn (Klaqhorn) adlı şəxs tərəfindən verilmişdir. Bununla belə, Klaqhornu təhlükəsizlik kəmərinin ixtiraçısı elan etmək düzgün olmazdı. Onun dizaynı turistləri yaşamaq üçün deyil, Nyu-York taksilərinin oturacaqlarında saxlamaq üçün nəzərdə tutulmuş təhlükəsizlik kəməri idi.
İlk qoşqu, inqilabi uçan maşınlarından birində istifadə etmək üçün İngilis aviator Corc Keyli tərəfindən hazırlanmışdır. Bu kəmərin ixtirası avtomobillərin ixtirasından onilliklər əvvələ təsadüf edir. Ancaq müasir təhlükəsizlik kəməri dizaynının necə meydana gəldiyini təsvir etsək, avtomobil texnologiyasının başlanğıcından başlamalıyıq.
İlk təhlükəsizlik kəmərləri çox rahat deyildi.
Təhlükəsizlik kəməri 20-ci əsrin birinci yarısında nisbətən populyar olmayan bir konsepsiya olaraq qaldı. Bunun səbəbi, 1950-ci illərə qədər təhlükəsizlik kəmərlərinin rahat olmadığı və insanları qorumaqda uğur qazana bilməməsi idi.
Təhlükəsizlik kəmərini ilk dəfə hazırlayan Doktor C.Hanter Şelden olmuşdur.
Onilliklər boyu avtomobil təhlükəsizliyini heyrətləndirəcək dərəcədə məhdudlaşdıqdan sonra buna son qoyan 1940-cı illərdə daha yaxşı təhlükəsizlik kəməri dizayn edən Doktor C. Hunter Shelden oldu və Pasadena nevroloji praktikasında baş zədələrinin əksəriyyətinin səbəbi zəif dizayn edilmiş oturacaqdakı kəmərlərdən idi. O, həmçinin bir sıra avtomobil təhlükəsizliyi tədbirləri, o cümlədən geri çəkilə bilən təhlükəsizlik kəmərləri, girintili sükan çarxları, təhlükəsizlik yastıqları və qaldırılmış baş dayaqları işləyib hazırlayıb.
Sheldenin işi ABŞ-da avtomobil təhlükəsizliyi standartlarının yüksəldilməsində mühüm rol oynadı.
1966-cı ildə bütün avtomobillərin müəyyən təhlükəsizlik standartlarına cavab verməsini tələb edən Milli Nəqliyyat və Motorlu Nəqliyyat vasitələrinin Təhlükəsizliyi Aktı qəbul edildi. İki il sonra prezident Lindon B. Conson bütün avtomobillərdə təhlükəsizlik kəmərlərinin taxılmasını tələb edən iki qanun layihəsi imzaladı.
Bohlinin üç nöqtəli təhlükəsizlik kəməri
İsveçli mühəndis Nils Bohlinin üç nöqtəli təhlükəsizlik kəmərini ixtirası avtomobil təhlükəsizliyi tarixini həqiqətən fərqli səviyyəyə qaldırdı. 1959-cu ildə Bohlin inqilabi V tipli təhlükəsizlik kəmərini hazırlayanda təhlükəsizlik qaydaları hələ də çox məhdud idi. Bir çox avtomobillər hətta əvvəlki dizayn, iki nöqtəli təhlükəsizlik kəmərləri ilə təchiz edilməmişdir. Təhlükəsizlik kəməri olan avtomobillər, olmayanlar qədər təhlükəsiz deyildi. Əslində, bu kəmərlər bəzi hallarda ciddi daxili qanaxmaya səbəb ola bilərdi.
“Volvo”nun sədri Qunnar Engellin qohumu avtomobil qəzasında öləndə onun iki nöqtəli dizaynın çatışmazlıqlarını düzəltmək üçün şəxsi səbəbi var idi.
Engell, rəqib İsveç firması “Saab”da işləyən Bohlin ilə əlaqə saxladı və ona təcili olaraq daha təhlükəsiz təhlükəsizlik kəməri dizaynını inkişaf etdirməyi tapşırdı. Bohlinin dizayn etdiyi V-kəmər təkcə bədənin yuxarı hissəsini düzəltmirdi, həm də onu taxmaq daha rahat idi.
“Volvo” üç nöqtəli təhlükəsizlik kəməri üçün Bohlin patentini ondan istifadə etmək istəyən istənilən avtomobil istehsalçısına pulsuz təqdim etdi.
Bohlinin ixtirası bu günə qədər milyonlarla insanın həyatını xilas etdi və avtomobil sənayesində universal olaraq qəbul edildi. İxtirasından 60 ildən çox keçməsinə baxmayaraq, o, hələ də standart və ən effektiv avtomobil təhlükəsizlik kəməri dizaynı olaraq qalır.
Xanım