Din adı altında gizlənmiş fars milliyətçiliyi
Kəlam Hüseynov, politoloq
Azərbaycan – Tehran əlaqələrindəki faktiki gərginlik pik həddindədir . Hər keçən gün narazlığın artdığının şahidi oluruq . Qarşılıqlı ittihamlarlar davam edir. Ən əsasıda budur ki, Azərbaycan və Tehran hazırkı duruma görə günahı qarşı tərəfdə axtarır . Ola bilsinki , bu səbəbdən ikitərəfli münasibətlərdə mövcud ziddiyyətlər daha da artırır. Belə ki, Tehran Azərbaycan – İsrail əlaqələrindən narahatlığını bildirir . İran hökuməti düşünür ki , İsrail onun şimal sərhədlərində möhkəmlənərək fars molla rejiminin sonunu gətirəcək . Məlum olduğu kimi rəsmi Tehran ” din pərdəsi ” altında gizlənərək islam coğrafiyasında və ümumiyyətlə dünyada terroru , separatizmi və narkomaniyanı təbliğ edir və bu üç vasitədən məharətlə istifadə edir. Beynəlxalq aləmin mübarizə apardığı terror, separatizm və narkomaniya fars molla rejiminin yaşam mənbəyidir . Əslində bunun tarixi ənənəsi var.
Fars ruhunda narkotika
Fars inancında savaşdan əvvəl narkotik maddələrin qəbulu məqbul hesab edilir . Tarixi fars zorastr təlimində bəhram tanrısının Haoma (hind dinində bu içkinin adı Saoma) adlanan bihuş edici içki içilməsi məlumdur . Fars düşüncəsində Haoma içkisi insan ruhunu gücləndirərək ona cəsarət verir . Bəhramın farslara miras qoyduğu bu içki inək südü ilə narkotikanın qarşığından hazırlanır . Farslar islam dinini qəbul etsələr də mənəvi dəyərlərini unutmamış və Haomaya olan inamlarını bu günə qədər saxlayırlar .
Fars milli düşüncəsində terror
.
Həsən əs Sabbah və onun tərəfdarları ilk baxışdan islam dinini təbliğ etsələr də, əslində din pərdəsi altında onların riyakar məqsədləri var idi . Belə ki, onlar bütün dini ayinlərini farsca aparır və əslində islam pərdəsi altında əski sasani fars dövlətni və ideologiyasını yenidən bərpa etməyə çalışırdılar . Alamut qalasını özünə mərkəz seçən fars həşişilər terror vasitəsi ilə özlərinə rəqib olan hər kəsi qətl edir və törətdikləri terroru dini cəhətdən əsaslandırmağa çalışırdılar . Həşişilər arasında terrorçulara fədailər deyirdilər ki , bu şəxslər də uyuşdurucunun təsiri aıtında Həsən əs Sabbah və ondan sonra olan həşişi başçılarının əmri ilə müxtəlif insanları öldürürdülər . Əski həşişi düşüncəsini islamlaşdırmış iran fars mollaları bu gün də həmin metodlardan istifadə edir .
Fars fransız birliyi
1103-cü ildə Həsən əs Sabbah tərəfindən Nizari ismayıllı təşkilatının başına fars kökənli Əbu Tahir əs Sayiq gətirildi . 1109 –1113-cü illərdə Mosul Səlcuk Atabəyi olan Mövlud İbn Altuntaş 1110-cu ildən etibarən bir zamanlar xaçlı franklar ( fransızlar ) tərəfindən işğal edilmiş əraziləri azad etmək üçün onlara qarşı yürüşlər təşkil etməyə başladı . Lakin Səlcuk Türk sərkərdəsini frank xaçlıları islam dini adı altında gizlənmiş Həsən əs Sabbahın əli ilə qətlə yetirdilər .
Bu gün tarix təkrarlanır . Regionda ermənistan üzərindən fransız fars birliyinin şahidiyik . Belə ki, İranın ermənistandakı səfiri Abbas Bədəxşan Zühuri fransız silahlı birləşmələrinin Ermənistan – Azərbaycan sərhədinə gəlməsini məqbul hesab edir . Həmçinin ölkəmizi açıq şəkildə təhdid etməkdən çəkinmir. Bu baxımdan Tehran diplomatı məlum fikiri ilə təmsil etdiyi fars hökumətinin iç üzünü bir daha sübut etmiş oldu.